Wednesday, June 24, 2009

YUP..SY NYANYUK..KUTUKLAH SY..

Kalau anda semua knal sy msti anda semua kesian ngan sy. Serius. Sy menghidap penyakit short n long term memory loss a.k.a nyanyuk. Waaaaa!! Kadang2 rasa nak nangis mengenangkn keadaan diri ini isk isk.. Kenapa sy x seperti org lain?? Serius weh kwn aku memory power gile bnde 10 tahun lepas pn dia ingat! Tapi sayang..aku lupa nama dia..typical me. (sorry aku xleh promote nama anda kat blog aku. Bkn xnak tapi mmg aku x ingat nama anda weh) huhu

Untuk buat korang faham betapa aku sangat frustrated ngan penyakit aku ni i'll give u all one perfect example. Isnin lepas keluar tgk wayang kat Pavilion ngan my soulmate@besterest fren in da world hehe nama dia Shereen tapi kalau nak manja2 aku suka panggil dia Pie. Cute n simple. Sambil tunggu wayang start, pie ajak check out Choc Lounge. Aku memang x pernah mkn kat restaurant2 dlm Pavilion 2. Ni pun baru 2nd time g Pavilion (yes2 aku tau aku anak KL yg pathetic). Menu semua best2. Aku decided amik Ms Coco Frappe Ice Blended, pie lak Ms Coco gak tapi yg panas, then kiteorg amik 1 slice chocolate cake. 3 orders for RM37.60..agak mahal. I made a promise 2 myself apa2 kes pun kena habiskan hingga ke titisan chocolate yg terakhir kalau x mbazir siot.

Anyway, bila sampai je order kteorg 2 jeng3..nampak biasa je macam ice blended biasa tapi banyak chocolate la. Aku pun sumbat straw dlm mulut n sedut. Mata aku trus stim. Tanpa sedar aku buat bunyi2 seperti "emm..uhh..ahhh". Siap gigit2 straw lagi. Pehhhhh!!!!! Sedap yg tiada tandingan! Rasa manis chocolate yg just nice, x di-overshadow ngan whipped cream, ketulan ice yg di-blend sebati brsama chocolate, cair di dlm mulut..oh heaven! Bagi pie sedut sikit lepas 2 aku peluk glass Ms Coco stok xnak lepas. Dah habis pun aku stil peluk Ms Coco lagi. Aku dah try describe Ms Coco sesedap mungkin. Kalau korang stil xleh blah..bukan salah sesiapa. Salah korang la takde imagination yg tinggi wekk!

Tiba2 aku dapati aku sedang mengutuk diri sendiri. Rasa nak hempok glass Ms Coco kat kepala otak aku. Rasa kesal yg amat sangat. Seperti perasaan org yg baru beli kereta yg telah lama diidam2kn tiba2 kereta 2 kena curi. Yup. Exactly. Kecewa gile kn? Geram. Marah.

*sigh* haihhhh...aku lupa nak snap pic Ms Coco. Kan aku dah kata aku nyanyuk!



0 org dah komen: