Sunday, June 21, 2009

Selendang Transformers


Current mood- Sangat gedik nak tunjuk transformers...eh silap...transformation yg telah lame nak buat tapi tak berani hehe.

Dah lame geram tengok orang pakai selendang. Nampak lawa je tapi takut nak pakai coz takut nampak muka bulat ( ok fine...aku admit, muka aku memang bulat especially time senyum or gelak)

Lalu hasrat nak pakai selendang tu dipendam jauh2 di lubuk hati yg paling dalam...ohh tidakk!! (ye..aku memang drama queen sikit huhu~)

Tapi kan, sekonyong2...dengan tak semena2...last week aku jalan2 kat blog orang pastu terserempak la dengan seorang blogger, name die Iz.

Ok...moving on, Iz tu memang cun melecun...kalau aku yg perempuan ni pun suke tengok die...bayangkan la keadaan jejaka2 di luar sane tu...bagi stok yg sedar diri tu maybe akan admire die dari jauh je. Bagi stok perasan ensem & perasan bagus plak tak tido malam pikir method2 ngorat yg baru.

Anyway..balik kepada cerita aku tadi,
macam teruja la tengok die pakai selendang....cun sangat! tak boleh blah! so i tot 2 myself..."kalau aku pakai selendang..adakah aku akan se cun tu?? Jangan jawab...aku tau jawapannye..hampehh! huhu~

Lepas tu aku berjalan2 kat blog yg jual selendang & tudung. Yarabi!! cantik2 meh!...sangat2 xleh blah. Semangat aku nak pakai selendang semakin kuat.

Aku pun decide pergi Jalan TAR nak jalan2 cri pasal...ehh silap...cari selendang :)

Yess..aku dah borong 3 helai selendang....balik umah then try...ni pic transformation aku~


-sebelum-

-selepas-

2 org dah komen:

sambalgesekanaknogori said...

Eh...ok what awak pakai selendang..tak nampak bulat pon.Ooookkk lah tu...

sang kegelapan said...

ye..u r so beautiful..heheh