Monday, July 13, 2009

MENYAMPAH


Mood: Kekenyangan tapi x hepy..

Niat d hati tadi nak post entry baru
Tapi entry 2 sangat self pity
Entry yg cukup seposen

Cukup lah sekadar membaca blog org
Gelak ketawa n kutuk2 entry dierg
Kenapalah selalu sangat rase
Hidup org lain jauh lebih bahagia
Hidup org lain jauh lebih bmakna
Waaaaaa...

Yes..sy tau
Dilahirkan sempurna xde cacat cela
Tak pernah didatangkan dugaan yg maha berat
Ada family yg cukup memahami n sporting
Patut bsyukur
Sesungguhnya sangat2 bsyukur untuk itu semua

But can't help it..
Bila tgk hidup org lain yg jauh lebih bahagia
Ada segala yg diimpikan oleh hati kecil ini
Jealous gak..


Oh Tuhan..ampunkan lah hamba Mu yg sengal ini ohhh..



6 org dah komen:

sang kegelapan said...

hidup kite semuanye bertuah n baik..tp terpulang pada org yang nk menggunakannye..gunakan gergaji utk memotong kayu..gunakan pisau utk memotong sayur..gunakan gunting utk memotong kertas..n gunakan fikiran, keseronokan, ketakwaan, keikhlasan beribadah utk memotong dengki dan kesedihan..

aisha said...

sang gelap:
baikk...akn kite usahakn..*wink*

mamai said...

kita jeles tengok hidup orang yang lebih baik dari kita tapi bagaimana kalau kita tengok orang yang jauh lebih tak bernasib baik dari kita

BUJANG SUSAH said...

Tu ya Rasulullah selalu katakan.. "jangan bandingkan diri kalian dengan mereka yg lebih bahagia, tp lihatlah mereka yg lebih x bernasib baik berbanding kamu" ... so bersyukur la dik.. wallahualam.

aisha said...

bujang & mamai:
ye abg2 ku..mmg btul ckp anda..cume kdg2 manusia ni lpe..slalu tbabas..biase la pmpuan kn emo lbih hehe

nasevh said...

kdg2 nk express pe rase hati pon xde salahnye..
kdg2 mende2 camneh x leh kongsi ngan sape2..
so dpt express dlm blog pon da rase ckup bahagie..
lg2 ble owg komen bg advise..
atleast..there are something we can get..

sye singgah je~